onsdag 21 mars 2012

om jag har några laster?

Jag!?
Mjaaa, det skulle väl vara bonaqua päron då.

Jag hade ett weird moment när jag pantade flaskor senast. Trettiosju flaskor med grön kork. På raken. Jag sneglade över axeln när jag kommit halvvägs genom påsen och började känna mig lätt stressad.
- Fan, såg du tjejen med bonaquaflaskorna eller!? Sjukt.

Jag: Ameh, jag dricker faktiskt bara typ fem i veckan (och får kallsvettningar när de är slut på Hemköp, vilket händer alldeles för ofta, säkert en gång var tredje vecka. Men annars är jag fullt frisk).

7 kommentarer:

Annika Soulcityguide sa...

Hahaha! Jaja, är det inte värre än så... Man kan ju inte vara perfekt ;)

Tack för grattishälsningen!

Västgötskan sa...

Haha! Vad jag ÖNSKAR att jag hade din last... Vatten. Oj oj! Om du visste hur bra du har det... Hihi! ;-)

Eleanor sa...

Haha, du är söt du! :)

bokhyllan sa...

Haha... du är för rolig!
Själv har jag aldrig smakat. Är det så gott? Tror jag måste köpa en nästa gång jag handlar :)

Kicki sa...

Det var väl inte så farligt!;) Kram

Anonym sa...

Håll dig du till din last. Den verkar helt ok. :)

Miss H sa...

Haha, älskar att få veta att man inte är ensam om såna här härligheter! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!